Ligga-i-sängen-morgon :D

Jag har nu laddat ner samtliga säsonger av Sex and the City :D
Jag är en av de där mobbade varelserna som inte följde det maniskt på TV haha, så jag tar igen det nu :) Har inte sett så mycket än, ska börja på 5e avsnittet nu, men jag förstår verkligen varför folk har suttit som klistrade framför TVn säsong efter säsong. Den är helt underbar ju :o
Jag var faktiskt till och med så smart att jag fixade den i ett format som min Ipod klarar av :D Så nu kan jag avnjuta tjejserie whenever I want, wherever I want ;) Awesome.



Jag ska jobba idag är det sagt, men jag tror inte jasg kommer klara det. Bad day. Typ helt emo -.- Tur att man har gitarraxeln att gråta ut på (haha jag e så rolig :D ). Nej men allvarligt, gitarren är typ min livboj :P Det är mycket lättare att hålla sig över ytan när jag har den. Kan förresten första biten av Romance nu ;) Det går lite knackigt, men annars så :D

Nu ska jag återgå till Sex and the City och mitt te! So long suckers! 8)

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Den serien är bra! Jag och min äldsta dotter köpte hela serien :-) Önskar dig en fortsatt trevlig måndag kväll.

2009-09-28 @ 19:43:33
URL: http://charlottelindqvist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0