DEEERBYYYY!!

AIK vann HIHIHIHIHIHI! That's the way aha aha I like it aha aha (8)

1..2..3...

Okej jag är lugn :D


Jag och Lisa hade köpt biljetter till matchen typ i Juli haha, för det var Beas något eftersläntrande födelsedagspresent :P Typ.. ett kvartal sent höhöhö. Aja, den som väntar.. ;)
Och eftersom det kära Ollonet är apa, förlåt, Djurgårdare, så offrade jag och Lisa oss på värdighetens altar och köpte platser på södra läktaren. Apberget.

Meeeeen eftersom jag och Lisa är roten till all ondska så sa vi givetvis inte detta till söta lilla Bea <3 Watch n' learn...


Vi började med att dra in på centralen för att äta, och Bea är förstås nyfiken och vill veta vart vi ska :D Så Lisa kommer på att vi ska få henne att tro att hon ska på Speed date huhu, så vi börjar hinta om att hon kanske inte vill tala om för Stoffe (hennes blivande man) vart hon ska och att dett kanske blir pinsamt och blabla. Så hon undrar vad för hemskt hennes så kallade bästa vänner ska utsätta henne för hie hie hie  :D Den arma krabaten blir typ helt paranoid och gråter nästan medan hon ivrigt ylar att "Ni är alltid så dumma mot mig" HAHA <3 Stackarn fick knappt i sig maten :o Ops.. (A)



Sen på tågstation sa vi att vi skulle berätta vart vi skulle..

HAHAHA <3 sötaste ^^
Jag tror hon ville på derbyt eller? XD


Lisas, Beas och mina fötter på Råsunda :D (gissa vems som är vems :D)


Fördelen med apberget är ju att de har jävligt snygg utsikt ;)


Det slutade 2-0, jättebra match ^^  Det luktar guuuld :)
Så kan Djurgårn ta och stoppa upp sitt 11 år sen någonstans.. grrrrwwh.


<3


Kommentarer
Postat av: Lisa

HAHAHA fötterna ftw! asså... ser ut som vi inte vågar stå breve varann 8)

2009-09-29 @ 11:00:41
URL: http://dsbv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0