Wops, tidsbrist

Så jag har inte kunnat skriva :o

Men nu är jag tillbaka :) Ska till jobbet snart, usch. Hade en jobbig dag igår, så vi får se hur mycket jag orkar :(
Alex sov över i förrgår, vi körde gitarrlektionen hemma hos mig denhär gången, för jag klarar typ inte av att åka hemifrån gahh. Fick honom tillome att plåga sig igenom Idol, poor thing :P

Igår var jag, Lea och Alex i stan och passade Mikael och sprang i affärer :) Jag muppade sönder efter ett tag så klart, men fram till dess var det askul ^^


Röjde lite på Kicks haha. Foundation + puder från L'oreal och 4 nagellack från Depend (när jag har tråkigt målar jag naglarna haha). Det gick på runt 400 :-. Sen smet vi in på HM för både jag och Lea behövde hårspray. Hon köpte en typ bazooka-size :P Jag nöjde mig med en liten sak som går att smyga ner i väskan ^^ Har redan världens underbaraste hårspray :) muahahaw


Sen drog vi till 4sound, Alex behövde gitarrsträng och jag behövde ett gitarrfodral ^^ And I got one weei!!

Fodrad softcase, 4sound, 579 :- (OCH 50 ÖRE) <-- *hata*   x_O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0