nu så :D

Jag har som alla andra 08or höstlov nu ^^ Så jag passade på att fly storstaden och åka och hälsa på min faster uppe i Dalarna, nära Hedemora. Och jag har det så oförskämt bra här så det är nästan kriminellt :D Faster bor i världens coolaste hus! Det är som att hoppa in i en Jane Austen-film när man kommer hit, LOVE IT! ;P
Jag kom hit samtidigt som Erik, som är min fasters flickväns son, i fredags. Det första vi gjorde var att åka och köpa så mycket onyttigt att jag antagligen måste gå på sockeravgiftning när jag r hemma igen hahah! Sen gjorde vi tacos, kollade på Idol och gruppnördade med Farmville (don't judge... HHAHHA).
Sen har vi ätit god mat, spelat monopol (jag lät de andra vinna över mig, som tack för att jag får va här liksom. Ja, ni fattar. Man vill ju inte verka ohyfsat och dryg..).
Nu är jag ensam här, faster jobbar och Ann och Erik är hemma hos sig. Jag spenderar dagen med att spela gitarr, lyssna på musik och kramas med två toksöta killar som bor här ;) ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen tänkte jag, och sen ska jag vara duktig flicka och diska

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0