Howdie

Var på min första krogrunda i Sverige igår :D (ja, jag är seg och efterbliven). Och eftersom min klänning var mer eller mindre klar så bestämde jag mig för att den skulle på sin jungfruresa haha :P



Den här bilden är iofs rätt korkad :] för man ser inte riktigt vad jag gjort haha, fördet mesta är på baksidan :D Men jag orkade inte anstränga mig med att tänka, det var ju lördag för sjuttsingen!

Utekvällen vart typ failad haha, stället vi gick till va helt dött och nästa ställe vi skulle prova var snordyrt, så jag ringde Rickard istället och så drog jag och Bea dit :]
Vi var hemma hos en kille som heter Alex (ALLA heter Alex!!!?) som jag träffade i sommras, sist jag ringde Rickard för att jag hade tråkigt XD (ne det var faktiskt han som ringde den gången :P ). Vi lyssnade på typ världens coolaste musik!! <3 *älskaa*


Rickard <3 <3

När jag och Bea vart där i någon timme kom två av tjejerna som vart med i början av kvällen, Becka och Frida också :) Jag och Frida har visst gått i typ parallelklass i 3an förresten, så hon kände igen mig haha ;o
Men sen satt vi väl lite här å där i huset och snackade och drack Rickards hemmagjorda lådvin och rökte (Lea har dåigt inflytande på mig, it's official! Ooooch jag har dålig moraaal....). Jag stör mig på hur gott det smakar?! Blah. Det ska vara äckligt ju X(

Aja, vi tog iaf en taxi hem runt 5-halv 6 och då var det typ ner med persiennerna och stupa i säng :P

Idag har vart rätt seg, jag har mest spelat gitarr. Och så har vi flyttat vardagsrummssböblerna, för vi ska måla om ^^


<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

kraaaaaaakraaaaa kråka i en näsa? do not knoow :) kul me krog, vill ocksåå!

2009-10-05 @ 11:01:00
Postat av: Lisa

DEt var jag btw HAHAHAH ja förstäääöör

2009-10-05 @ 11:01:21
Postat av: Annaaleksandra

HAHAHHAAHAHAHHA jo jag fattade det XD

2009-10-05 @ 19:52:39
URL: http://annaaleksandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0