Jag leker designer haha

Det är faktiskt riktgit kul :P Alla har väl ändå kläder som man innerst inne vet att man inte kommer använda? Så why not. Okej, det blir inte alltid bra :P Man är ju inte Versace haha. Men vafan? Du får ett plagg ingen annan har, bara det är ju ascoolt, och dessutom har du något att göra om kvällarna :P För oss multitaskers kan man ju dessutom göra det framför Idol ;) Tummen upp föffan :D

Jag började göra om en klänning igår, som jag gillar tyget på, men modellen var skitskum, fållen nertill tyngde ner hela grejen så den såg helt mobbad ut. Iofs är det inte säkert att den kommer bli mindre mobbad. hihi

Här är den iaf

Ja, ni ser. Vem fan gör en så tung grej längst ner?? grrr..

 


Det första som åkte var skräpet nertill :P Sen bestämde jag att jag ville ha halterneck på den, så jag sprättade upp sömmarna baktill och ska sy ihop den typ som på bilden (kanske inte lika skrynkligt :D )

PS. Det här inlägget skulle upp igår, men jag hann inte haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0