Det blir inte mer rätt än såhär :)

Vi var på studiebesök på tingshuset i Flemingsberg hela dagen idag occh åååååh vad jag njöt! X)
Vi var på 4 olika rättegångar, en för trafikbrott, en för narkotikabrott, en för vapenbrott och en för misshandel. Jag satt och hade intelektuell orgasm under hela tiden hahaha!
Särskillt i det sista målet, det med misshandel. Det var så sjukt underbart att se hur de jobbade och att höra två personer som förespråkade helt motsatta saker båda lät som att de hade rätt. Jag måste säga att jag är glad att jag inte siktar in mig på att bli dommare :P Men domarna som dömmer i mina mål kommer ju inte ha så svårt, jag kommer alltid vinna 0:-)  <-ful ängel, yieks.
Jag funderar allvarligt på att smyga mig dit då och då på fredagar eller torsdagar när jag ändå inte har någon skola (nästan, jag har en lektion). Kanske till och med lär mig ngt ;o
Lääängtar tills det är min tur att stå där :)



Wellish...
Efter att ha vart där typ hela dagen åkte jag till mamma i ett par timmar, hon kom hem från Grekland igår så jag kramade och bet lite på henne :) Hon smakar mamma <3 hihi

Förresten hade jag JÄTTEFULA kläder på mig idag :D Men jag orkade verkligen inte imorse hahaha, tog bara på mig första bästa bekväma. It wasn't pretty I tell you.. Lululululul. ´Mmmh kyckling mmh med kryddaaah mmh kyckling.. HAHAHA öh ja.

Imorgon kommer Lisa <3<3<3 Awesome på det!

Bolliwolli

Kommentarer
Postat av: sofia

roligt! vilken sorts advokat vill du bli? :)

2009-10-06 @ 21:34:54
URL: http://flufffys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0