13 Oktober

Hej hopp!

Jag har vart för lat för att skriva på ett tag haha, men nu ska jag försöka få upp tempot igen :)
Det har såklart hänt en massa, men jag orkar inte ta upp allt :P Så det blir den korta versionen:

* Var på stan med Bea och Lisa. Köpte jeansleggings, I <3 them!! :o
* Blivit helt beroende av Plump (kortspel)
* Jag har köpt nya skor
* Jag och kill-sidan av min kompiskrets (hahaha) var och körde lazer-tag på Cybertown i fredags, sen åkte jag Fredde, Fredrik, Simon och en kille till som jag inte träffat förut och åt kebab. Sen såg vi film hos mig och Simon sov över ^^
* Sotiris, min mammas kusin som är 27 och som jag och Lea var med under hela vår Greklandsresa kom till Sverige i lördags. Han ska stanna i 10 dagar :)
* Igår var jag och pappa hos psykologen igen.


Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Jag ska iväg till skolan i eftermiddag och om jag får syn på Vagge så ska vi dra till hemspråket tillsammans, jag hittar inte dit själv -.- gah.



Nya skorna ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0