Bakfull som en kamelsvamp? o_O

Det var halloweenfest hos mig igår :) Vi hade jättekul, vilket jag om inte annat känner på min dundrande huvudvärk idag. Jag tänker inte skriva om vad som hände, för det är väl typ same shit på alla fester haha, så det känns lite onödigt :P Ni får la tänka till själva!
Jag och Adde åkte till mamma sen på kvällen, så nu sitter jag här och tänkte bara pilla lite ett tag innan jag tackar för mig och spelar död i obestämt antal timmar XD 
Min nya fina dator har förresten bestämt sig för att leva sitt eget liv och typ.. raderat sig själv? :S Jag kan inte ett piss om datorer, men det är ngt jävligt fel med min iaf hahaha. Men jag ska lämna in den hos Onoff i veckan, så får de laga den åt mig mihihi.

Jag och pappa har bestämt att vi ska ha en bestämd kväll i veckan när det är bara jag och han, så vi typ kan smita på bio, eller dra ut och käka eller gå runt i stan :) Så jävla underbar idé så det finns inte :P Och ja, jag är en såndär pinsam töntjävel som tycker om att vara med sin pappa :D <3

Imorrn drar skolan igång igen :) Sen ska jag ut på prommenad i sjöstan hoho! Med Robin Bengtsson ;) HAHAHA *internt*
Och så ska jag se till att lägga rabarber (HAHAHAHAHA löw it) på Dan Browns nya bok. Jag har försökt lyssna mig igenom den, men jag kan inte fokusera tillräckligt, så det blir gammalt hederligt bläddra-i-boken-och-läs-orden-alldeles-själv istället.

Nu ska jag soooovaaaaaa <3 Pussinatti

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Halloween hoppade vi över i år. Blev så mycket annat. Hoppas ni hade kul!



Önskar dig en fortsatt trevlig torsdag.

2009-12-10 @ 11:42:14
URL: http://charlottelindqvist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0